Niet wéér reorganiseren. Nu eindelijk eens het resultaat verbeteren!

Het boek, De Dienstenfabriek – Simpel & Niet Eenvoudig, 
gaat over procesverbetering binnen dienstverlenende organisaties.
Dat kunnen ziekenhuizen zijn, gemeentes, advocatenkantoren, apothekers, ICT dienstverleners of de klantenservice of back office van banken, verzekeraars of telefoon operators. In elke organisatie komen processen voor en te leveren producten of diensten. Hoewel het allemaal verschillende branches zijn met verschillende diensten, zijn die verschillen nauwelijks van invloed op de wijze waarop wij, de schrijvers van dit boek, procesverbetering realiseren.

Maar misschien is procesverbetering niet het juiste woord. Wij noemen het liever resultaatverbetering. Want daar gaat het om: iedereen wil betere resultaten halen en niet zozeer werken aan procesverbetering of een reorganisatie.

Dus betere resultaten behalen, maar dan wel:

  • snel
  • efficiënt
  • betrouwbaar
  • zonder extra kosten
  • en zonder extra werkdruk voor de medewerkers of concessies aan de kwaliteit.

Klinkt logisch en begrijpelijk, een open deur! Maar…. horen we u denken: aan alle voorwaarden tegelijkertijd voldoen? Dan is onmogelijk! Wij weten dat het kan! Voor ons is een oplossing die ‘slechts’ aan vier van deze vijf criteria voldoet niet voldoende. Voor ons is een goed resultaat pas goed als aan alle vijf de voorwaarden is voldaan!

Wil jij ervaren hoe dit voor jou kan werken?  Schrijf je dan in voor de (gratis) workshop Eindeloos Verbeteren.

 

Share This

Copy Link to Clipboard

Copy